De beste bolmaten
100% Bloeigarantie
Van de beste kwekers
+31 252 258 242

Klachten

1. Hoe kan ik een klacht indienen?

Je kunt je klacht indienen op onze website via het contactformulier, of via een e-mail naar info@qfbgardening.com, of telefonisch via  +31 252 258 242. Onze klachtenregeling kun je in onze algemene voorwaarden vinden.

2. Hoe verloopt de klachtenprocedure?

Na het indienen van een klacht zal de klachtencommissie binnen 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangen, een inhoudelijke reactie geven. Als de klacht om een langere verwerkingstijd vraagt, zal QFB Gardening je binnen de termijn van 14 dagen antwoorden met een indicatie wanneer je een volledig antwoord kunt verwachten.

3. Geschillencommissie Thuiswinkel

Mocht een klacht onverhoopt niet in onderling overleg niet kunnen worden op gelost of ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je het geschil voor leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit kun je eventueel doen via de website sgc.nl.

Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Terug naar het overzicht.