Gratis bezorgd vanaf € 50,-
100% Bloeigarantie
Snelle levering
+31 252 258 242

Klantgegevens

1. Ik heb een account aangemaakt maar kan niet inloggen. Hoe kan dat?

Het kan zijn dat het wachtwoord of gebruikersnaam verkeerd is ingetoetst of dat Caps Lock op het toetsenbord aan staat. Ook kan het zijn dat het wachtwoord nog niet heeft geactiveerd is. Deze kun je nogmaals activeren via de toegestuurde link in je e-mail. Ga naar 'mijn account' en klik op 'wachtwoord vergeten?'  om een het wachtwoord (opnieuw) te activeren. Heb je het bovenstaande geprobeerd, maar lukt het inloggen nog steeds niet? Neem gerust contact met ons op. Dit kan via het contactformulier en/of telefonisch.

2. Mijn huidige wachtwoord werkt niet meer. Wat kan ik nu doen?

Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via 'mijn account' bij 'wachtwoord vergeten?'. Er wordt een nieuwe activatielink naar je e-mailadres verstuurd. Je kunt nu een nieuw wachtwoord invullen.

3. Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Je gegevens worden door ons vertrouwelijk behandeld. We zullen je gegevens nooit aan derden verstrekken.
Wil je meer weten, lees dan onze privacy policy.

Terug naar het overzicht.